Domov » Internet » Direct marketing preko elektronske pošte
Direktni marketing

Direct marketing preko elektronske pošte

Vsako podjetje oziroma vsak marketinški oddelek znotraj podjetja se trudi, da bi lahko čim bolj neposredno dostopal do svojih kupcev, kar pa se pogosto pokaže za težko izvedljivo – potrošniki imamo marketinga in oglaševanja dovolj in smo se že naučili, kako se precej hitro otresti neželenih marketinških prijemov. Prav zato se vse več podjetij odloča za direct marketing, torej za pristope, ki jih pripeljejo naravnost do njihovega končnega kupca. Ena od najboljših rešitev zadnjih let, ki pa je še vedno ne uporabljajo dovolj, je direct marketing preko elektronske pošte.

Zakaj je elektronska pošta tako učinkovita?

Elektronsko pošto prejemamo v svoj elektronski poštni nabiralnik, torej je prejemniki ne moremo kar zanemariti. Ne moremo se obrniti proč ali zamenjati programa – če ne drugega, vidimo vsaj njen naslov in ime pošiljatelja, preden jo izbrišemo. To pomeni, da gre za direct marketing, ki nas doleti sredi dnevne sobe, v pisarni ali kjer koli drugje se odločimo za pregledovanje svoje e-pošte, in to ob kateri koli uri dneva se za to dejanje odločimo. Edini način, da se tovrsten direct marketing ukine, je seveda ta, da se od prejemanja sporočil z novicami odjavimo. Vendar … Zakaj bi se? Nenazadnje smo se sami odločili, da želimo prejemati sporočila oziroma novice in v ta namen pošiljatelju tudi dovolili uporabo svojega elektronskega naslova. To pomeni, da nas je že v osnovi zanimala tema, ki jo ponuja posamezni direct marketing, da smo se morda registrirali na neko spletno stran ali že opravili nakup v spletni trgovini, ali pa smo uporabo naslova dovolili zaradi nagradne igre, prijazne hostese v trgovini ali drugega načina zbiranja elektronskih naslovov.

Direct marketing

Kdaj se torej prejemniki odjavimo? Večinoma ima direct marketing preko elektronske pošte majhen delež odjav, če do njih prihaja v povečanem številu, pa je razlog lahko ali slab način pridobivanja seznama elektronskih naslovov (med ljudmi, ki jih dejansko ne zanimamo in so se na primer prijavili na novice zgolj zaradi nagradne igre), ali prepogosto pošiljanje novic, ali sprememba interesov prejemnika, ali pa gre tudi za direct marketing slabe kakovosti, ki ponuja premalo zanimivih ter informativnih vsebin, zaradi česar ga pričnemo dojemati kot neželeno pošto oziroma »junk mail«.

SqualoMailDirect marketing preko elektronske pošte ima torej gotovo odličen potencial, da pomaga pri prepoznavnosti blagovne znamke in tudi pri prodaji, vsekakor pa se ga moramo lotiti premišljeno in s pomočjo dobrih orodij – takšnih, ki omogočajo ob vsakem pošiljanju tudi temeljito analizo in nam tako omogočajo, da svoje novice vedno znova prilagajamo prejemnikom ter jih izboljšujemo.

Vas direct marketing zanima podrobneje? Preberite več na spletni strani SqualoMail, kjer boste našli vse odgovore na vprašanja, kako izboljšati rezultate email marketinga.

O avtorju: Jože Bučko

Jože Bučko
Živjo, sem Jože in sem avtor prispevkov na spletnem portalu, na katerem se ravno nahajaš. Po izobrazbi sem ekonomski tehnik, sicer pa zdaj že nekaj let uživam v pokoju. Poleg vrtnarjenja ter ukvarjanja z vnuki in vnukinjami zelo rad pišem članke o vsem mogočem. Spletnega portala seveda nisem postavil sam, ampak mi je pri tem pomagal sin. Upam, da se vam bo moje pisanje dopadlo!