Domov » Lepota in zdravje » Sir za vegane brez mlečnih sestavin
Sir za vegane

Sir za vegane brez mlečnih sestavin

Veganska prehrana je primerna za ljudi v vseh življenjskih obdobjih, saj zmanjšuje možnosti za nastanek mnogih kroničnih bolezni, kot so sladkorna bolezen, debelost in srčno-žilne bolezni. S številnimi raziskavami so to dokazale tudi ugledne mednarodne prehranske organizacije.

Za vegane je značilno, da v telo ne vnašajo živil živalskega izvora, torej mesa, mleka, mlečnih izdelkov, jajc ter medu. Kljub temu lahko uživajo v nekaterih tradicionalnih jedeh in veganskih različicah jedi, kot so lazanja, palačinke, vaflji, sendviči, pica in tortilja. Tudi veganski sir spada med priljubljena živila, po katerih posegajo vegani.

Veganski sir obožujejo tudi nevegani

Mnogi priznani proizvajalci živil vam ponujajo izvrstne in okusne veganske alternative siru. Veganski sir je narejen brez soje, brez GSO, brez palmovega olja, brez glutena, brez mlečnin in laktoze.

Sir za vegane lahko odlično nadomesti okus navadnega sira, in to brez opazne razlike. Rezine veganskega sira imajo namreč izjemno podoben okus klasičnemu siru, čeprav ne vsebujejo mlečnin.

Veganski sir Wilmersburger

Kakovostni veganski siri Wilmersburger: klasični, dimljeni in zeliščni.

Veganski sir je prav tako primeren za pripravo pice, lazanje, toasta ali kot nadev za sendvič. Uživate ga lahko prav vsi, še posebej pa tisti, ki iz kakršnih koli razlogov ne smete uživati mlečnih proizvodov. Po njem zlasti posegajo osebe z laktozno ali glutensko intoleranco ter vegani.

Uravnotežena veganska prehrana

Uravnotežena veganska prehrana je sestavljena iz škrobnih živil, stročnic, zelenjave, sadja, gob, alg, oreščkov ter semen.

  • Za škrobna živila je znano, da so odličen vir ogljikovih hidratov, ki v prehrani pomenijo velik del energije. Polnovredna žita vsebujejo vitamine skupine B, minerale, vlaknine, beljakovine ter antioksidante.
  • Stročnice vsebujejo izjemno veliko vlaknin, mineralov, vitaminov in antioksidantov. V to skupino živil uvrščamo npr. grah, fižol, stročji fižol, sojo in čičeriko.
  • Uživanje različnih in raznobarvnih vrst zelenjave zagotavlja vnos mnogih zaščitnih hranil. Za večino zelenjave velja, da je ne morete pojesti preveč, predvsem pa je to značilno za zelenolistnato.
  • Večina vrst sadja predstavlja odličen vir vitamina C, prav tako je sadje bogato z vlakninami ter antioksidanti. Ker celi sadeži vsebujejo tudi prehranske vlaknine, jih je bolj priporočljivo uživati sveže kot v obliki sadnih sokov.
  • Oreščki in semena so odličen vir zdravih maščobnih kislin in vitaminov. Priporoča se predvsem uživanje orehov, lešnikov, mandljev, lanenih, konopljinih ter sezamovih semen.
  • Gobe so bogate predvsem z beljakovinami, alge pa so vir mikrohranil, še posebej joda in železa.

Odlična izbira: veganski sir Wilmersburger

Zagotovo eden od boljših in vidnejših proizvajalcev veganskega sira je Wilmersburger. Na trg postavlja veganski sir v najrazličnejših okusih, poleg samega sira pa še vrsto drugih kakovostnih in zdravih živil.

Veganski siri Wilmersburger

Veganski siri Wilmersburger: paradižnik in bazilika, s čilijem, z gobami.

Veganski sir Wilmersburger je po okusu skoraj identičen klasični vrsti sira, čeprav ne vsebuje mlečnin. Eden od bolj priljubljenih okusov je npr. veganski sir z okusom paradižnika in bazilike. Rezine sira so namenjene pripravi okusnih sendvičev, toastov, pic, lazanj … skratka vsega, kar lahko pripravite s klasičnim sirom.

Kakovosten sir za vegane Wilmersburger lahko kupite tudi v Sloveniji. Naročite ga lahko v spletni trgovini Nutriholis, ki je znana po bogati ponudbi izdelkov za kakovostno in zdravo življenje. Če boste trgovino obiskali na Zaloški cesti 167 na Viču v Ljubljani, pa boste deležni še dodatnih pojasnil ter nasvetov.

O avtorju: Jože Bučko

Jože Bučko
Živjo, sem Jože in sem avtor prispevkov na spletnem portalu, na katerem se ravno nahajaš. Po izobrazbi sem ekonomski tehnik, sicer pa zdaj že nekaj let uživam v pokoju. Poleg vrtnarjenja ter ukvarjanja z vnuki in vnukinjami zelo rad pišem članke o vsem mogočem. Spletnega portala seveda nisem postavil sam, ampak mi je pri tem pomagal sin. Upam, da se vam bo moje pisanje dopadlo!